Wykorzystujemy pliki cookies. Serwis internetowy Introl.pl dba o swoich Klientów. Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania sklepu, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Zgłoszenie reklamacyjne

1. Twoje Dane

Dane do kontaktu

E-mail:*
Na podany adres otrzymasz potwierdzenie wysłania zgłoszenia
Telefon:*
Wraz z podaniem numeru kierunkowego (w przypadku tel. stacjonarnego)

Dane osobowe

Firma:*
NIP:*
Stanowisko:
Imie i nazwisko*

Dane adresowe

Miejscowość:*
Ulica / nr:*
Kod pocztowy:*
Województwo*

2. Dane zgłoszeniowe

Rodzaj aplikacji

Nazwa produktu:*
Numer seryjny:
Numer i data faktury:*

Opis problemu lub powód zlecenia*


Czy urządzenie miało kontakt z substancją niebezpieczną lub trującą *
tak nie
(jeżeli tak należy podać nazwę zgodną z katą charakterystyki substancji)
*

3. Typ serwisu*

Serwis w siedzibie INTROL
ekspertyza
kalibracja
przeprogramowanie
inne
Serwis obiektowy
uruchomienie
kalibracja
przeprogramowanie
ekspertyza
inne
Uwaga - odnośnie serwisu na obiekcie
  • koszty związane z dojazdem oraz zakwaterowaniem ponosi zgłaszający
  • prace związane z konfiguracją, lub wymianą materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu nie podlegają gwarancji

4. Ważne informacje

  1. Proszę wypełnić powyższy formularz i wysłać zgłoszenie (w kolejnym kroku) lub wydrukować (w kolejnym kroku) i odesłać razem z produktem (urządzeniem) przesyłką kurierską lub pocztową na adres: Introl Sp. z o.o., ul. Kościuszki 112, 40-519 Katowice z dopiskiem "Serwis".
  2. Produkty/urządzenia dostarczane są do siedziby Introl Sp. z o.o. na koszt i ryzyko Zgłaszającego . Demontaż, montaż oraz czyszczenie urządzenia leżą po stronie Zgłaszającego. Ewentualne odstępstwa zostaną ustalone między stronami.
  3. Akceptowane jest przesłanie urządzenia na koszt Introl Sp. z o.o.tylko za pośrednictwem firmy DHL - nasz numer klienta to 1202519, przesyłki wysłane w inny sposób na koszt Introl Sp. z o.o. nie będą odbierane.
  4. Urządzenia brudne/zawierające nieczystości będą odsyłane na koszt Zgłaszającego lub Zgłaszający zostanie obciążony kosztami czyszczenia.
  5. Jeżeli reklamowany produkt okaże się być sprawny, zostanie odesłany do Zgłaszającego na jego koszt. W takim przypadku Zgłaszający może zostać obciążony dodatkowymi kosztami związanymi z uruchomieniem procedury RMA.
  6. W przypadku nieuznania roszczeń gwarancyjnych Zgłaszający zostanie poinformowany o możliwościach i kosztach naprawy. Koszt wstępnej diagnozy/ekspertyzy wynosi od150 PLN (netto) i będzie naliczany w przypadku rezygnacji z naprawy.
  7. Szczegóły warunków gwarancji zawarte są w karcie gwarancyjnej dostarczonej wraz z urządzeniem.
  8. Koszt dojazdu z Katowic wynosi 120 PLN(netto)/godz. Dodatkowo, jeśli czas pracy z dojazdem przekracza 12 godzin, należy doliczyć koszt noclegu 200 PLN (netto).

5. Zgody

* Jestem osobą pełnoletnią i zgodnie z art. 6 ust 1 litera a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania odpowiedzi na zadane pytania poprzez witrynę internetową Introl Sp. z o.o.
* Zapoznałem się z poniższą informacją „Ochrona danych osobowych”
Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Introl Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Kościuszki 112. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mail: iod@introl.pl Dane osobowe przetwarzane będą w celu określonym w zgodzie. Odbiorcą danych osobowych będą podmioty posiadające podstawę prawną otrzymywania danych. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani nie będą podlegały profilowaniu. Dane będą przetwarzane do momentu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczenie usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 t.j.) na podany adres e-mail lub nr telefonu na temat usług oferowanych przez Introl Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Kościuszki 112. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana na żądanie wysłane na adres marketing@introl.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Kontakt z serwisem

Bartosz Oleś
Serwis stacjonarny
tel.: (32) 789 0 144
e-mail: boles@introl.pl

Tomasz Kmiecik
Serwis wyjazdowy
tel.: (32) 789 0 143
e-mail: tkmiecik@introl.pl

Adam Sokol
Dyrektor Techniczny
tel.: (32) 789 01 90
e-mail: asokol@introl.pl


Zobacz nasz blog

Kontakt
... ładuję dane ...